Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

Saturday, October 30, 2010

cerita ini tentang Joel anak Juis!.. hahaha

hello my dear blog friends.. ^_^
thx coz sudi dtg kat blog sya yg x seberapa nie hehe..
sebenar nya x tau nak tulis pa kat sini coz tengah boring nie.. >.<...
huhuhuh..... jadi apa kata sya bgi tau 1 kisah tentang sorang kwn sya nie.. hehehe harap korang x kesah.. c|=
 
kisah nie bermula time aku baru berpindah ke barek atas.. dkt ngan jkr di keningau...
aku berjumpa ngan seorang budak yg bernama joel... bapa dia nama juis.. ^_^..
aku tengok gaya2 budak nie la kan... memang bikin panas.. terasa gak la mau kasi pecah kepala dya...
tapi aku sabar.. habis baru2 pindah kan x kan nak wat masalah plak..
lama kelamaan aku kenal ngan budak nie... rupanya dia nie ok.. ada juga kakak dia nie.. tapi sumbung nda melayan.. tambirang mcm si joel juga... hohoh...

aku cerita pasal si joel nie bukan apa... dia mau pindah suda p barek bawah tempat tingal aku dlu..
jadi i'm gonna miss that green guitar milik joel yg sya slalu aku pinjam tu T_T... 
jadi sekarang teda suda gitar aku mau main... adei...
ada juga gitar aku tapi suda rusak...
nda pa joel... ko bawa lari tu gitar arrr... nanti ko tunggu bulan depan aku angkat gitar karan... 
menangis2 la ko minta pinjam taik aku kasi pinjam...

so thats all... ^_^ last word to JOEL... FUCK OFF BITCH!!.. miahahahahaha

No comments:

Post a Comment