Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

Friday, October 29, 2010

Kebodohan Tahap gaban!!!

hai pren.. ^_^ crita nie aku main copy paste ja.. mungkin korang x penah baca kot.. so sya cuma nak bagi korang baca la.. haha kira lucu gak la nie ceta... so baca la k.. hahaha.. =P


Di sebuah mahkamah di daerah utara Malaysia sedang berlaku perbicaraan seorang pemuda yang ditangkap kerana mencuri.

Hakim: Kenapa kamu mencuri motosikal gadis itu.

Pemuda: Mana ada saya mencuri tuan hakim.

Hakim: Habis kalau bukan mencuri apa namanya..motosikal tu ada bersama kamu ketika ditahan? Baik kamu ckp betul-betul.



Pemuda: Ok saya cerita.. gadis itu adalah kawan rapat saya. Ketika kami sama-sama balik dari bandar menaiki motosikal gadis itu. Gadis itu tiba-tiba telah menyuruh saya berhenti di tepi jalan berhampiran semak di kebun getah..



Hakim: Teruskan.

Pemuda: Kemudian gadis itu telah melucutkan pakaiannya satu persatu dan berkata kepada saya ambillah 'barang' yang berharga dari dia. Saya pun tgk baju dengan seluar jeans dia mmg tak muat jadi saya ambik MOTOSIKAL dia!


Moral: jgn jadi ngok mcm pemuda itu hahaha.. =P

1 comment: