Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

About Me

My photo

Hello my friends! :) first thing i want you all to know that i already connect my blog with my google+ account.. this is the 1st time i'm using google+ although i really don't understand how it's works.. but its similiar to others social network.. so i will try my best to do what i can.. so i will start all the introduction from the beginning well my name is sulyussuf sulaiman.. but you all can call me hafiz or my in game name (IGN) NaharaShuya i'm a gamers.. i'm still study.. the class i attend right now is called architecture drafting.. its a little bit hard for me but i'll try my best so when i finish study i can be a draftsman or architect wish me luck :).. erm.. there is so many thing i want to share.. but maybe i will post it later.. when the right time is come i will post it here.. you all just wait ok.. dont forget to follow me at my blog and all my social network thx >_^V

Friday, October 29, 2010

Baca Ja sampai Habis k.. ^_^

Huuhuh.. Boring2... jadi sya buat nie la.. harap korang suka..
happy reading.. ^_^


Kisah Buka Tutup


Satu hari,jusoh dan isterinya pergi ke hospital kerana isterinya sudah mahu melahirkan anak.

Jusoh:Tolong saya doktor.isteri saya dah nak bersalin ni..

doktor:baiklah,saya segera menolong awak

Setelah semua persiapan dibuat,maka tibalah waktu pemeriksaan.Setelah diperiksa,ternyata Anu isterinya belum lagi bersedia terbuka untuk melahirkan anaknya.Selang beberapa puluh minit kemudian,datang pula seorang jururawat untuk memeriksa keadaan isterinya dan membuka kain isterinya bagi melihat samaada isterinya itu sudah bersedia.Si Jusoh mula hilang sabar apabila masih tiada apa yang dilakukan sedangkan kain isterinya sudah dibuka dan ditutup beberapa kali.Dalam hatinya tertanya-tanya apa yang mereka mahukan.Kemudian Jusoh nekad untuk memukul sape saje yang bukak kain isterinya selepas ini.

Selang beberapa minit kemudian,datang doktor membuka kain isterinya dengan niat untuk memeriksa.Dengan spontan satu layangan tapak kaki singgah di ubun-ubun kepala doktor tersebut.Doktor tersebut terkejut..

Kenapa awak pukul saya ni..?

jusoh:Aku bengang tengok korang asyik bukak tutup kain isteri aku tu..ko ingat anu isteri aku tu tv ker!

Sekian,Terima Kasih


Kisah Awek 


Satu hari,ade seorang awek yang x pakai ape-ape ni nekad menaiki sebuah teksi..terkejut beruk driver teksi ni.ditenungnya lama-lama awek tu..Awek tu pun marah balik.."x pernah tengok orang bogel ke ape!".Driver tu pun jawab balik, "bukan ape cik adik,aku heran nanti dari mana ko nak kuarkan duit nanti!"


 No Title..

Ada seorang pemuda di sebuah kampung, nak kahwin dgn gadis pilihannya. Lepas semua setuju & selesai, dia pun pegilah mintak nasihat dgn tok imam kampungnya utk persediaan hari pernikahan. Dia beritau kat tok imam, yg dia nak kawin dgn perempuan satu kampung. Tok imam terus tak benarkan pemuda tu kawin perempuan satu kampung.

Pemuda tu pun terkejutlah bila tok imam kata dia tak boleh kawin dgn perempuan satu kampung. Apsal pulak tak boleh? Soalnya kenapa? Tok imam pun katalah, memanglah tak boleh. Lelaki cuma boleh kawin sampai 4 org jer, mana boleh nak kawin dgn semua perempuan dlm satu kampung?

Rupa-rupanya tok imam tu salah faham. Sebenornya pemuda tu nak kawin dgn perempuan yg tinggal sekampung dgnnya, bukan nak kawin dgn semua perempuan satu kampungnya tu.

No comments:

Post a Comment