Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

Sunday, November 14, 2010

Really need help!!. .

hellow teman2 facebook dan rakan2 sebloger skalian.. ^_^
aku ingat kan nak post benda nanti siang ja..
tapi sementara mata ku masih x ngantuk baik aku post sekarang je..=P

aku sebenarnya dlm krisis skrang nie...
sebenarnya bulan nie aku ingat kan nak beli psp balik...
di sebab kan psp lama ku da rosak.. huhu..
lagi pun 2 december 2010 game aku nak di released kan.. 
so tu pasal semangat nak angkat psp nie..

tetapi disebab kan sampai sekarang aku masih lagi
belum termain God Of War 3..
Teringin Juga maw beli Ps3 deluannnn...
 lagipun dah lama teringin nak angkat ps3 nie....
hmmmmmmmmmm.....

dengan tiba2 pula dtg la pula pilihan ke-3 nie.. adei..
mak ngan abg aku suruh aku beli laptop la pulaa...
mang la law da ada laptop sendiri best la xyah pinjam2 da..
tapi.. aku dah puas la main game2 compiter nie...
lagi pun aku da malas nak menghack nie.. law mcm dlu time gila2 hack x pe la...

so i really2 need help...apa aku nak beli dluan arr???
hurmm... pening2...

No comments:

Post a Comment