Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

Thursday, November 18, 2010

Selamat hari raya!!! ^_^

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan...






 walaupun dah lambat sehari sya nak post gak.. hehe
kemarin bz btul beraya.. huhu smpai x sempat nak post kat blog..

mcm raya korang?? best x?? mesti best kan..
first time dlm sejarah family ku x sambut raya..
huhuh... bukan nya apa... 
family aku semuanya balik kg....
ada cousin kawen...

so yg x dpt cuti tu jer la yg tingal kat umah..
lagipun kemarin aku x da sembahyang raya... coz aku plg keja jam 8
balik2 jer smbahyang raya da habis..
huhuhu.. sedih2...
apa2 pun aku bershukur sbb masih di beri peluang oleh 
ALLAH S.W.T utk beraya pada tahun nie...
dan masih diberi kesempatan utk beramal..
anyway thats all from me..
thx for reading.. 
hehehe..

No comments:

Post a Comment