Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

About Me

My photo

Hello my friends! :) first thing i want you all to know that i already connect my blog with my google+ account.. this is the 1st time i'm using google+ although i really don't understand how it's works.. but its similiar to others social network.. so i will try my best to do what i can.. so i will start all the introduction from the beginning well my name is sulyussuf sulaiman.. but you all can call me hafiz or my in game name (IGN) NaharaShuya i'm a gamers.. i'm still study.. the class i attend right now is called architecture drafting.. its a little bit hard for me but i'll try my best so when i finish study i can be a draftsman or architect wish me luck :).. erm.. there is so many thing i want to share.. but maybe i will post it later.. when the right time is come i will post it here.. you all just wait ok.. dont forget to follow me at my blog and all my social network thx >_^V

Thursday, February 24, 2011

meggi mkanan kegemaran ku..

gud morning semua.. erm.. apa entri utk hari nie erk??
erm.. xda idea laa.. huhuh.. ape kata korang tengok nie dlu.. 


heheh meggie jer?? ala makan meggie pun nak kecoh.. huhu ini la makanan org bujang hohoho.. asal pagi jer nie la makanan sya.. paling cpt nak masak paling mudah di sediakan and paling sedap nak mkn.. ngeee~~.. 

Apsal buat entri meggi plak nie?? sukati la.. dah ini jer idea yg keluar xda la.. nak tanya pendapat korang jer.. salah ke makan meggie/mee segera nie?? habis dah bermacam2 ceta kuar pasal meggie nie.. buat penyakit la apa la.. tapi masalah nya kenapa masih di jual juga??  sepa yg patut di persalah kan??

kalau memang la meggie buat penyakit kenapa x di hapus kan jer meegie nie kan.. so xda la org makan meegi lagi.. nie x.. dah tau meggi nie buat penyakit makin banyak la iklan2 pasal meggi kat TV.. mee sedap la apa la.. aishh.. sampai diri nie rasa bersalah nak makan meggi huhuh..

tapi bagi hafiz itu dari diri kita sendiri la.. hidup korang sendiri..
kalau suka makan meggi makan jer la.. wat pe nak dengar ckp org len lgi pun kita beli meggi tu bukan guna duit org tu pun duit sendiri gak kan.. kalau x suka makan meggi tu diam2 jer la.. :P tapi hafiz x pcaya la kalau ada org yg x pandai/ x suka mkn meggi kan2.. so.. hidup meggi utk org bujang huahuahua >_^V comment sikit :P

10 comments:

  1. meggi ni mmg dapat penyakit..
    tapi..bukan skali mkan terus dapat penyakit..
    cume..jgn terlalu kerap makan meggi...
    kalu asyik makan meggi jew 24 jam..
    kompen dapat penyakit....

    ReplyDelete
  2. huhuhu sama la tu kesnya cam rokok...da tau rokok bleh mmbunuh tp dijualjgk...pembeli plak x kesah hrga rokok tu mahal jnji lepas gian mrokok...so mkn la meggi tp jgn la buat smpai mcm makanan ruji huhuhu...aku pun mkn megi apa hahaha...

    ReplyDelete
  3. erie : owh.. hafiz makan meggie tiap2 pagi jer.. :P muda2an di jauhkan dari penyakit heheh..

    nor adzwaty : btol2.. meggie dan rokok nie sbenarnya membantu ekonomi negara jugak tau tu pasal la x berani nak di lupus kan.. hafiz makan meggi waktu pagi jer la.. thx for comment :P

    ReplyDelete
  4. Makanan fevret cik Yana. Muahaha. Memang dapat penyakit kalau makan tiap-tiap hari. Jiran dah ada yang meninggal sebab tiap-tiap hari melantak meggi. So, kalau suka camane sekalipun, kawal la makan meggi tu.

    ReplyDelete
  5. hahahah . . ala . . cik michiko pon kadang2 makan megy tiap2 malam . . dah teringin nk makn. . . makan jela kan . . tpi nk buat cmane . . kan . . heheeh . . kalo terlebey rajin siket . . kita boley buat nasi goreng ke . . kan. . . hhohoho . . . ^^,

    ReplyDelete
  6. cik yana : OMG!! btul ke nie cik yana?? huhuhu.. xbrani la hafiz nak makan meggi lagi law boleh wat org meningal T_T

    cik michiko : hehe law pandai wat nasi goreng xpe la.. :P hafiz masak nasi pun belum blajar lagi tu pasal la hantam meggie jer nie.. :P thx sebab sudi komen entri hafiz nie cik2 sekalian heheh

    ReplyDelete
  7. komplikasi nyer,dpt skit renal..
    so,beware...
    btw,kite pon suke meggi..although da thu ksn bruk die,but dh addicted..=O

    ReplyDelete
  8. memang nak kena hati3 da nie mulai sekarang.. takut dah hafiz cik yana ckp jiran sebelah rumah nya meningal gara2 meggie huhuhu.. nak kurang kan makan meggie.. thx for comment fathiah :P

    ReplyDelete
  9. saye juge suke makan megi.. megi tomyam lah megi yg tersedap skali di dunia.. haha.. over plak.. tp x elok tau makan megi slalu.. bad for health..=D

    ReplyDelete
  10. eee.. megi tomyam?? erm.. sedap.. :P.. hehe..
    semua megi hafiz suka mkn hohoh.. ^_^

    ReplyDelete