Share Me Your Link Please.. :P

Followers

Lepak Kat sini la.. ^_^

Thursday, February 10, 2011

Tolong bagi aku ketenangan main facebook!!!

aaaaaaaaaaarrggghhh!!.. tekanan btul aku main facebook 1-2 menjak nie.. aishh =_=".. bukan tekanan pasal apa.. tekanan pasal budak2 yg bahalul noob sial bin sampar yg balik2 pi spam chat aku pastu minta tlg ngan pape ntah.. aii kaamaa.. bukan aku xnak tlg.. bleh aku tlg kamu... tapi masalah nya kalau sekali dua tu xpe la.. ni balik2 minta tlg ngan benda yg sama.. astaga.. penat tau!!..
aku pun ada juga kerja aku nak buat baaa... mcm budak nie spam chat saya gara nak suruh aku lvling kan char ninja saga dia.. aduh!! kick tul owh..


merayu2 minta tlg.. kesian juga aku nampak tapi mcm mana juga.. sekali aku tlg trus balik2 maw minta tlg.. try bhaa usaha sediri.. kan ada suda aku buat entry utk instant mission.. supaya naik lvl cepat.. xkan aku dah ajar pastu aku juga kena buat kan??? adeiii..=_="
lepas tu kalau sya ckp sya xnak tlg durang nie start la memaki mcm2.. contoh mcm budak sial nie..


memang jahanam kan.. suda aku tlg balik2 budak nie mau dekat 100x dah aku tlg budak nie dngan mcm2 benda.. then bila aku x nak tlg dah dia memaki pulak.. x mengenang budi punya budak!.. zzz..
dia nie penipu juga tau.. kalau dia ckp nak jual hack atau token dan sebagai nya jgn percaya.. dia mau ambil char kamu jak tu..


muhd ammar ngan hvrry lmnta org yg sama.. ramai lagi org2 yg seangkatan mcm perangai dorang nie.. kerja dorang nak menipu ja..
so hati2 la k bagi player2 yg main game2 facebook tu..

aku buat entry nie sebab btul2 tekanan gila da ngan perangai dorang... asal sya online ja hbis la kena spam chat sya.. tu pasal la sya slalu on9 dlm ofline mode.. huhuhu.. kalau cikaro2 yg spam xpa la jua.. xP.. nie yg spam budak2 bahalul.. apa ko nda tekanan.. grrrrr!!.. kalau dpt jumpa durang tu sya tumbuk tu biji mata durang..

k la.. nak blah dlu.. thx sebab sudi mampir and baca entry sya..
Assalammualaikum..

2 comments:

  1. haha, nanti ko sruh dorang datang baca dekat blog ko, dapat gak traffik..^^

    ReplyDelete
  2. memang dorang dah baca tu.. coz durang like page sya di facebook kan.. lagi pun teda uda nie minta2 tlg hahahah ^_^

    ReplyDelete